Stickning, kärlek, livet och svåra sjukdomar

Stickning, kärlek, livet och svåra sjukdomar

måndag 6 juli 2015

Vad vill ni bli?

Jag har garn.....alldeles för mycket garn. Eller kan man ha det?
Jag blir förälskad i garnets kvalité, mjukhet/strävhet och framförallt färg.
Så väldigt många av mina garner vet inte än vad de ska bli, någonstans fanns det nog en plan vid köptillfället, men jag har huvudet fullt med projekt så dessa planer ändras ibland.
Om det är någonting som jag önskar mer av, så är det sticktid.

Det var länge sedan jag köpte garn, men i fredags kom det ett litet paket. Det var sockgarn från Manduzana, som har både garn och fibrer i sin fina shop på Etsy.
Jag får äntligen testa lite av Amandas fina garner, det blev färgerna Carrot och Metal, som jag har tänkt ska bli någonting randigt.
Men vad vill de bli? :-)




2 kommentarer: