Stickning, kärlek, livet och svåra sjukdomar

Stickning, kärlek, livet och svåra sjukdomar

lördag 28 januari 2012

Dagens plan...

Nu ska jag ut på en promenad, veva på med armarna så jag får lite blodgenomströmning i musklerna. Sedan ska jag ta den heta värmekudden på nacke/axlar och prova på att sticka några varv.
För jag har en aning abstinens....

Jag ska fortsätta på mysteriesockan i gruppen Criminal Knits, den heter Criminally Mindless och det blir härliga sockar. Det var inte den "tomat-häl" som jag trodde, utan en annan variant där inga maskor behöver plockas upp, utan det är bara att sticka på så blev det en häl.

2 kommentarer:

  1. Läckert!
    Det där måste jag testa...
    /Ann-Britt

    SvaraRadera
  2. Så smart att man bara kan sticka allt i ett! Men det är det där med engelskan. Jag kan inte förstå dessa beskrivningar tyvärr!Jättefina sockor! / Annika

    SvaraRadera