Stickning, kärlek, livet och svåra sjukdomar

Stickning, kärlek, livet och svåra sjukdomar

måndag 9 april 2012

Disciplin tack!!

Nu krävs det hårda tag. Att inte köpa mer garn....
Jag har sorterat lite i helgen, och ser nu hur mycket jag egentligen har i gömmorna.

Jag blir bara så förälskad ibland, särskilt i vackra färger och hur garnet känns när man gosar med det :-)
Så ofta baseras mina inköp på att jag tycker om garnet och inte att jag har något mönster kopplat till det. Sedan hittar jag ju dessa underbara mönster, och ibland tycks jag inte ha något lämpligt garn då jag ska börja, så då kanske jag handlar lite.....

Så nu ska jag ägna mig åt stashen, det enda undantaget är när jag far på sticklägret i sommar, då får jag handla hade jag tänkt....

Hoppas alla har haft en Härlig Påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar