Stickning, kärlek, livet och svåra sjukdomar

Stickning, kärlek, livet och svåra sjukdomar

tisdag 5 mars 2013

Villig blockare sökes...

Så har jag ytterligare ett projekt att blocka, nu är det snart dags att skärpa till sig. Eller om det finns någon frivillig där ute som har lite att göra  ;-)
Men det är ju så mycket roligare att lägga upp och börja på någonting nytt.

Det här blev en cowl, mönstret heter A Grey Loop (gjorde lite mods) men min blev ju naturligtvis turkos.
Den stickade jag i Madelinetosh DK Twist, det blev lite över som troligtvis blir ett par fingerlösa vantar.
Nu till soffan och fortsätta på min nyupplagda stickning.


2 kommentarer:

  1. Vilken fint mönster på cowlen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag ska light-blocka den lite, för jag är nöjd med längden/omkretsen men jag ska försöka blocka ut mönstret lite.

      Radera