Stickning, kärlek, livet och svåra sjukdomar

Stickning, kärlek, livet och svåra sjukdomar

fredag 12 april 2013

Typiskt.....

Jag måste ha gjort fel någonstans.....
Har börjat på en Nymåne, men när jag nu närmar mig slutet av den slätstickade delen så har jag olika många maskor på höger och vänster sida.
Som sagt, jag har missat nåt :-(
Annars är mönstret roligt att sticka, Anita Grahn gav så generöst bort detta mönster när Online Stickcafe (på Facebook) firade 5000 medlemmar.

Garnet är supermjukt och heter Silk 4 Milk, består av mjölkfibrer, silke och cashmere.

Nåja, bara att fixa till det här så sjalen inte ligger till sig och blir ett UFO :-)




1 kommentar:

  1. Åh, det är så tråkigt! Men med lite fiffighet så brukar det gå att lösa så man knappt själv kan se det efteråt. Hoppas det går bra, synd att förvandla all denna härlighet till UFO!

    SvaraRadera