Stickning, kärlek, livet och svåra sjukdomar

Stickning, kärlek, livet och svåra sjukdomar

torsdag 4 april 2013

Bryssel

Helgen före påsk så var jag med styrelsen till Bryssel. Vi hade tänkt möta våren där, men fick istället uppleva ett av deras ovanliga snöfall(!) Tur att jag inte lämnade Sverige utan mina vantar....
Resan var fylld av många intressanta besök med personer inom EU, samt många gourmet upplevelser på matområdet.
Tyvärr fanns garnbutikerna inte i centrum och dessa hade inte öppet på söndagen, den dag då vi hade lite ledig tid.

Men det gick att shoppa annat om man ville....choklad, öl, våfflor och sa jag choklad? :-)


2 kommentarer:

  1. Och pommes frites, inte att förglömma! Helst med en massa majonnäs ovanpå. Typ nationalrätt i Belgien, och en ibland ohälsosamt stor del av mitt matintag när jag bodde där förra året. :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst, det blev en del pommes frites. Första dagen år vi Belgiens nationalrätt, musslor med pommes.......

      Radera