Stickning, kärlek, livet och svåra sjukdomar

Stickning, kärlek, livet och svåra sjukdomar

tisdag 5 november 2013

Roligheter!

Helgen är avklarad, jag använde min Morticia vid lördagens middag, det var roligt att jag hann bli färdig med den.
Nu ska jag försöka göra klart lite UFO:n, trots att det finns många mönster och projekt som jag skulle kunna starta på direkten. Det är svårt att hejda sig, då inspirationen finns där. Men nu måste jag minska mina UFO:N, antingen gör jag klart dom eller så river jag upp.

Ett UFO som ska bli klart, är min Heavenly Cowl, som jag stickar med Chili Gredelins underbara Madame.
Den kommer att värma skönt i vinter! :-)
(Som vanligt blir det inte alls rätt färgåtergivning på mina foton tyvärr.... :-( )

Just det, Roligheter!
Jag ska på ett stick-LAN nu i November med ett gäng härliga stickerskor :-)
Dessutom har jag anmält mig på ett stickläger här utanför Umeå som blir av i Februari 2014.
Hälsan är inte den bästa, men jag hoppas kunna orka med dessa roliga evenemang, jag längtar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar