Stickning, kärlek, livet och svåra sjukdomar

Stickning, kärlek, livet och svåra sjukdomar

måndag 18 november 2013

Stick-LAN

Så var det dags för stick-LAN i lördags  :-)
Det var Stickas lokalförening, Björkstickorna, som anordnade detta trevliga evenemang :-)

Jag packade som vanligt alldeles för mycket, men jag vet ju inte vad jag blir sugen att sticka på när jag väl är på plats....eller om jag kanske blir inspirerad att starta något nytt?


Väl framme så möttes jag av Limmo-Designs härliga garner, mönster och sticktillbehör. Jag har tillräckligt med garn, men det blev ändå ett litet inköp. Kolla vilka härliga färger!




Sedan blev det tipsrunda, stickning, fika, stickning, supergod middag med efterrätt, stickning, prisutdelning, garnlotteri (alla vann!), fulgarnsutlottning och ännu mera stickning.

Det bästa av allt var alla härliga människor och allt fint som de stickade. Jag hade jättetrevligt och nu laddar vi för sticklägret här i Umeå i Februari.

Här kan ni läsa om helgens LAN på Björkstickornas blogg.
Tack Anna och Marie!

1 kommentar: